Centrale telefonice IP PBX INS

Centrala IP PBX INS20


- IP PBX INS20 reprezintă un hibrid IP PBX special conceput pentru a aduce întreprinderilor o comunicare unită și securitate mărită, ușor de gestionat prin intermediul interfeței web. IP PBX INS20 oferă până la 20 de utilizatori VoIP SIP având flexibilitatea de integrare a liniilor PSTN, canale GSM și linii externe VoIP SIP Trunks, posibilitatea de a înregistra convorbirile utilizând un Hard Disk extern sau o partiție în rețea.



Beneficii:
- Module personalizate: FXO, FXS, GSM,
- Facilitati de comunicare si functionalitate pentru IMM-uri
- Compatibilitate cu telefoane VoIP SIP
- 2 porturi FXO, 2 porturi FXS sau un port GSM
- Program de lucru dupa intervale orare
- Integrare cu baze de date tip ERP sau CRM
- Posibilitatea folosirii aceluiasi interior pe mai multe device-uri

Facilități:

- Call forward: redirectionare apeluri catre un alt interior sau telefon mobil
- Ring group: grup de interioare care suna simultan
- Call transfer: transferul apelurilor
- Paging / Intercom: apeluri interne tip Paging sau Intercom
- Call waiting: apeluri in asteptare
- Call routing: rutarea apelurilor conform necesitatilor
- IVR: mesaje de întâmpinare cu nivele de rutare
- Caller ID: afisare numar apelant
- CDR: rapoarte convorbiri efectuate
- DND: nu ma deranja
- Blacklist: lista neagra sau block
- Music on Hold: muzica in asteptare
- Conference: camere de conferinta
- Queues: cozi de asteptare pentru Contact Center sau Call Center
- Voicemail to Email: trimiterea mesajelor din casuta vocala catre o adresa de email
- Call back: suna-ma cand te eliberezi
- DISA: acces la interioare prin semnalizare DTMF
- fax2mail




Centrala IP PBX INS50


IP PBX INS50 reprezintă un hibrid IPPBX special conceput pentru a aduce întreprinderilor o comunicare unită și securitate mărită, ușor de gestionat prin intermediul interfeței web. Aceasta oferă până la 50 de utilizatori IP având flexibilitatea de integrare a liniilor PSTN, canale GSM și trunchiuri VoIP, posibilitatea de a înregistra convorbirile utilizând un hard disk extern sau partiție în rețea.





Beneficii:
- Module personalizate: FXO, FXS, GSM,
- Facilitati de comunicare si functionalitate pentru IMM-uri
- Compatibilitate cu telefoane VoIP SIP
- 2 porturi FXO, 2 porturi FXS sau un port GSM
- Program de lucru dupa intervale orare
- Integrare cu baze de date tip ERP sau CRM
- Posibilitatea folosirii aceluiasi interior pe mai multe device-uri

Facilități:

- Call forward: redirectionare apeluri catre un alt interior sau telefon mobil
- Ring group: grup de interioare care suna simultan
- Call transfer: transferul apelurilor
- Paging / Intercom: apeluri interne tip Paging sau Intercom
- Call waiting: apeluri in asteptare
- Call routing: rutarea apelurilor conform necesitatilor
- IVR: mesaje de întâmpinare cu nivele de rutare
- Caller ID: afisare numar apelant
- CDR: rapoarte convorbiri efectuate
- DND: nu ma deranja
- Blacklist: lista neagra sau block
- Music on Hold: muzica in asteptare
- Conference: camere de conferinta
- Queues: cozi de asteptare pentru Contact Center sau Call Center
- Voicemail to Email: trimiterea mesajelor din casuta vocala catre o adresa de email
- Call back: suna-ma cand te eliberezi
- DISA: acces la interioare prin semnalizare DTMF
- fax2mail




Centrala IP PBX INS100


IP PBX INS100 reprezintă un hibrid IPPBX special conceput pentru a aduce întreprinderilor o comunicare unită și securitate mărită, ușor de gestionat prin intermediul interfeței web. Aceasta oferă până la 100 de utilizatori IP având flexibilitatea de integrare a liniilor PSTN, canale GSM și trunchiuri VoIP, posibilitatea de a înregistra convorbirile utilizând un hard disk extern sau partiție în rețea.



Beneficii:
- Module personalizate: FXO, FXS, GSM,
- Facilitati de comunicare si functionalitate pentru IMM-uri
- Compatibilitate cu telefoane VoIP SIP
- 2 porturi FXO, 2 porturi FXS sau un port GSM
- Program de lucru dupa intervale orare
- Integrare cu baze de date tip ERP sau CRM
- Posibilitatea folosirii aceluiasi interior pe mai multe device-uri

Facilități:

- Call forward: redirectionare apeluri catre un alt interior sau telefon mobil
- Ring group: grup de interioare care suna simultan
- Call transfer: transferul apelurilor
- Paging / Intercom: apeluri interne tip Paging sau Intercom
- Call waiting: apeluri in asteptare
- Call routing: rutarea apelurilor conform necesitatilor
- IVR: mesaje de întâmpinare cu nivele de rutare
- Caller ID: afisare numar apelant
- CDR: rapoarte convorbiri efectuate
- DND: nu ma deranja
- Blacklist: lista neagra sau block
- Music on Hold: muzica in asteptare
- Conference: camere de conferinta
- Queues: cozi de asteptare pentru Contact Center sau Call Center
- Voicemail to Email: trimiterea mesajelor din casuta vocala catre o adresa de email
- Call back: suna-ma cand te eliberezi
- DISA: acces la interioare prin semnalizare DTMF
- fax2mail



Centrala IP PBX INS300


IP PBX INS300 reprezintă un hibrid IPPBX special conceput pentru a aduce întreprinderilor o comunicare unită și securitate mărită, ușor de gestionat prin intermediul interfeței web. Aceasta oferă până la 300 de utilizatori IP având flexibilitatea de integrare a liniilor PSTN, canale GSM și trunchiuri VoIP, posibilitatea de a înregistra convorbirile utilizând un hard disk extern sau partiție în rețea.

Beneficii:
- Module personalizate: FXO, FXS, GSM,
- Facilitati de comunicare si functionalitate pentru IMM-uri
- Compatibilitate cu telefoane VoIP SIP
- 2 porturi FXO, 2 porturi FXS sau un port GSM
- Program de lucru dupa intervale orare
- Integrare cu baze de date tip ERP sau CRM
- Posibilitatea folosirii aceluiasi interior pe mai multe device-uri

Facilități:

- Call forward: redirectionare apeluri catre un alt interior sau telefon mobil
- Ring group: grup de interioare care suna simultan
- Call transfer: transferul apelurilor
- Paging / Intercom: apeluri interne tip Paging sau Intercom
- Call waiting: apeluri in asteptare
- Call routing: rutarea apelurilor conform necesitatilor
- IVR: mesaje de întâmpinare cu nivele de rutare
- Caller ID: afisare numar apelant
- CDR: rapoarte convorbiri efectuate
- DND: nu ma deranja
- Blacklist: lista neagra sau block
- Music on Hold: muzica in asteptare
- Conference: camere de conferinta
- Queues: cozi de asteptare pentru Contact Center sau Call Center
- Voicemail to Email: trimiterea mesajelor din casuta vocala catre o adresa de email
- Call back: suna-ma cand te eliberezi
- DISA: acces la interioare prin semnalizare DTMF
- fax2mail