Vezi si: Componente/piese centrale telefonice Alcatel 4400
            Oferta centrale telefonice

AVANTAJELE CONFERITE DE CENTRALA TELEFONICA ALCATEL 4400 FATA DE ALTE MARCI DE CENTRALE TELEFONICE



1. Platforma de comunicatii Alcatel 4400

Tehnologia "Crystal", conceputa de compania Alcatel (ALCATEL CRYSTAL TECHNOLOGY, prescurtat ACT) si arhitectura deschisa permit platformei de comunicatii Alcatel 4400 sa serveasca drept:
- centrala telefonica,
- hub,
- multiplexor, - integrator de comunicatii multimedia,
- platforma pentru aplicatii.

1.1 Noua tehnologie Crystal ACT presupune interconectarea totala a tuturor cartelelor din sistem prin link-uri pregatite sa suporte viteze de 150 Mbit/s (backpanel construit in “broadband technology”). Astfel dispare matricea de comutatie si notiunea de comutatie, fiind inlocuita cu principiul difuziei de pachete in cadrul Crystal–ului.

1.2 Descentralizarea arhitecturii
Fiecare cartela din sistem are propiile resurse (convertori, generatori, receptori, etc.) fiind total independenta in functionare. Toate acestea permit ca fiecare port din cadrul unui ACT sa aiba trafic de 1 Erlang.

1.3 Dezvoltare asigurata in "broadband technology"
Sistemul de comunicatii Alcatel 4400 este dezvoltat pentru tehnologia de banda larga; “broadband technology” de 622Mbit/s, atat s-a atins in testul experimental folosindu-se fibra optica
1.4 Redundanta
Posibilitatea instalarii unui CPU duplicat chiar si pentru capacitati foarte mici (20 de porturi) la preturi competitive.
1.5 Software-ul sistemului este divizat in 3 straturi:
- sistemul de operare CHORUS (bazat pe UNIX), ce controleaza celelalte doua straturi,
- Interface Layer ce controleaza comunicatia intre aplicatii ,
- Application Layer ce ofera sistemului aplicatiile integrate.
1.6 Siguranta in functionare si fiabilitate
- nu exista saturatia traficului,
- nu exista magistrale commune; problema unei conexiuni nu poate afecta functionarea intreaga a sistemului;
- descentralizeaza functiunile pe fiecare placa in parte,
- dispune de un sistem de supravegere a defectiunilor in timp real ce pot fi semnalizate la terminale dedicate.

Ca parte a programului de dezvoltare ORCHESTRA, Alcatel 4400 asigura compatibilitate totala cu PABX-urile Alcatel existente, 5200BCN, 4300, fiind posibila integrarea de interfete si /sau statii dedicate.

2. PABX Alcatel 4400 in retea

2.1 Rutare adaptiva
2.2 Transmiterea de mesaje in retea
2.3 Telefonie mobila digitala in retea. In campusuri si / sau retea localizarea se face automat (nu este necesar "forward").
2.4 Administrare, mentenanta, rapoarte si taxare centralizata pe PC sub Windows
2.5 Protocoale standard intre PABX si softwareul de administrare
2.6 Legaturi Ethernet si X25
2.7 Interfata ghidare utilizator, precum si de configurare
2.8 Sistem de administrare omogen

3. Avantajele oferite de terminalele digitale "Reflexes" fata de alte terminalele digitale

Pornind de la realitati, din cele mai diverse domenii de activitate, Alcatel a creat o noua gama de telefoane digitale (3B+D), pentru utilizarea celor mai avansate facilitati telefonice.

3.1 Iconite ("icons")
Intelegerea intuitiva a starii comunicatiei prin iconite LCD, eliminindu-se starea de confuzie prin LEDuri, fie ele si in trei culori.
3.2 Tastatura alfabetica
Integrata pentru doua tipuri Alcatel 4023 si 4034 sau additional la celelalte, elimina inconfortul si creste viteza apelarii dupa nume sau a transmiterii de mesaje text predefinite.
3.3 Taste soft
Tastele soft (“soft keys”) dispuse de o parte si alta a ecranului LCD, ecran unde sunt scrise serviciile predefinite ( ex. nume abonat), confera un acces usor si o viteza sporita de reactie.
3.4 Multilinie
Teminalele Reflexes confera un trafic sporit prin numarul butoanelor programabile (intre 2 si 18) si iconitele LCD aferente.
3.5 Agenda telefonica incorporata
Teminalele Reflexes confera posibilitatea stocarii in memorie a unei agende telefonice personala, care poate fi oricand autoactualizata chiar si in cazul schimbarii terminalului.
3.6 Taste dinamice
Permit programarea interactiva a propiului aparat
3.7 Repertoar cu ultimii apelanti
3.6 Mesaje text interne si ISDN
3.7 Mesaje vocale usor de inteles
3.8 interfete S0 standard in spatele terminalului ISDN, 2B+D canale, videotelefon, precum si interfete V24, PC si / sau MAC
3.9 Supravegherea altor telefoane
Supravegherea se poate face pentru telefoane, trunchiuri sau grupuri de trunchiuri.
3.10 Configurarea grupurilor Manager / Secretara
Configurarea grupurilor Manager / Secretara este nelimitata si depinde de cerinta beneficiarului
3.11 Filtrare selectiva

4. Operatoare

4.1 Numarul.maxim de operatoare e de 6 pentru versiunea acutala si 10 in versiunea urmatoare
4.2 Trei tipuri de consola operatoare
- Alcatel 4034 Reflex + add on module
- Alcatel 4048 "Flat Bed Console", prescurtat FBC
- Alcatel “Screen Base Console with PC” prescurtat SBC
4.3 Prioritate in coada de asteptare pentru apelurile din exterior
4.4 Mesaje de preintimpinare selective in functie de importanta (doar pe ISDN)
4.5 Busy Lamp Field
4.6 Mesaj text fara a intrerupe convorbirea

5. Operatoare automata "Automated Attendant", prescurtat AA

Operatoarea automata intergrata si separata de Voice Mail pentru reducerea costurilor cu personalul

6. Voice Mail

6.1 Mesaje vocale senzitive in functie de starea abonatului, liber sau ocupat
6.2 Ghidare pe ecranul LCD
6.3 Inregistrarea convorbirii cu ghidare pe ecranul LCD
6.4 Serviciu FAX